• Sunday, August 31, 2008, 11:17 PM
ramadhan

Ramadhan is here and fasting gonna start real soon...


I wanna wish all my Muslim readers, (cheh...)


Selamat Berpuasa!

• Friday, August 29, 2008, 3:48 PM
End of exams!

Thursday

Last paper was today...
so now its time to celebrate!

So many things i wanna do this holidays!
-FYP (yeah rite! this is under i-have-to-do list)
-Learn keyboard and song, She's Gone but no keyboard, no score for the song :(
-Watch movies online!
-Watch The Big Bang Theory!

After the last paper, we, as a class, went to Seoul Garden at Ngee Ann City...



Btw, this is the 2nd time i ate at Seoul Garden... Ehem!




FYP/Sprint start group! hahahaha...

Jeng Jeng Jeng!



The next stop for some of them were Party World...
Me, including the rest, Shi Jie, PJ, Diah, Farah, Hafiz, Moomoo and Luqluq...
went to Paragon instead cuz shijie, wanted to buy cakes for her family... Awww...



...and she bought us cake too! thank you!




Next was HMV for Luqluq... powerlah Xbox 360...

Chilled at Orchard Point Starbucks till 11pm... settle...





Coffee makes you drunk...


Apparently so...




Picture of the day:


THAT'S IT, THE END OF YEAR 3 SEMESTER 1



Saturday and Sunday

Ate lunch w/ Aizat and Diah at Tong Seng coffeeshop...
Went studying at coffee bean w/ Diah...


but it closes till 8pm... hahahaha... at Raffles Hospital,

So went to watch the fireworks at Marina Square...

Just one picture of the fireworks (fireworks are the norm these days...)


Met w/ Asmida and Aizat at Esplanade...



For sunday, went to study again and shop! hahahaaha...

• Monday, August 18, 2008, 12:59 PM
more pics

More pictures from Arwen(shasha)...
Thanks!

Me and Arwen...


With her mother(my aunt)...



w/ Lydia(p0mpuan tak tau qiblat maner...)


Jeff, Aizat, Olie, Me and Arwen...

• Sunday, August 17, 2008, 9:14 PM
Mediacorp...

Friday


After FYP, went to meet the people from SSP...
they invited me to watch FYI, live, at Mediacorp itself...
So i said ok...


Fil, Ariff, Wan, Yum, Izzah, Nad and me alighted at the wrong bustop...
...hahaha... but finally, we reached Caldecott hill...



We saw many people wearing traditional malay costumes, those ppl
were going for the Sinar Lebaran, the show that will be aired 1 day before
Hari Raya... (All along i thought the show was live!)

Bumped into my dear cousin Shasha... she was working there
(hey... i want the pictures...)

Watched FYI in the studio... got smses from ppl seeing us on TV...
wahahahhaa...(Huda is soooo hot...)

Told them i wanted to take pic w/ Huda, waited for Hapeace
to lock the door and we waited w/ him... and along came huda...

Asked permission from her and ssseeettttllleeee!



Thought the day was over but we got a chance to watch the
Sinar Lebaran live... we were the only ones not wearing
Baju Kurung...

Went out early for the food at the receptions and waited for the
right moment... hahahaa... ate at some staircase and guess who
came out of the door ? Taufik !!!!! (I just sound excited with 5 exclamations)



Took a group pic w/ him and then w/ Hady...



Then w/ more people...
w/ Fauzie Laily a.k.a J



Ariff must be feeling sooo ecstatic after taking pic w/ "PRamlee"



The food was delicious...
Actually there's more pictures but next time...
Reached home around 2am plus... settleee...



Saturday

After work, met the FlapJacks at Burger King, Cineleisure...
(Isk, Wan, Razlie, Faten, Hafiz , Iqbal and me...)

Supposed to watch a movie but there werent many great
movies... soooooo bought DC donuts instead...

Went to Lido... again not many nice movies...
Off to Far East Plaza for pool...
Played arcade soccer... hhaahaha... "Hafiz Kambing"
(inside joke...)
Played Daytona racing... 2 races...
I won both races against them.... whahahaha!

Again, last minute plan to go Karaoke at CashStudio...
but short of cash...
So decided w/ some of the most random ideas...
Botanic Gardens !!!
I said ok ok ! lets go...

So off we WALKED to the Botanic Gardens...
1/2 way thru, Razlie and Faten went off...
So left the 5 guys so u noe wat that means...
Wild baby !!!

Walked around... chatted...
And ate at the Foodcourt there...
Bought 2 murtabaks and $5 worth of rojak...
....and we got more rojak... hahahahaha...



--------------------------------------------
Childish moment
---------------------------------------------
After eating, we WERE the only ones there at 9pm plus...
Made paper boat... ok Failed boats and watch them go down
the waterfall... hahaahha...

Saw this big frog... a toad i guess... the size of the plate of rojak we had...
Shouted and ran... hhahahaha...

took 174 and then changed to 240 and reached home at 11 plus...
fun fun fun...



"I SHOULD be studying...
no wait,
I should START studying..."

• Thursday, August 14, 2008, 11:21 PM
Lefthanded

Uploaded Birthday Suprise into My Flickr...

Anyway... just found out that today is Happy Lefthanders Day...

wahahahaha soooo being a lefthander:


HAPPY LEFTHANDERS DAY !!!




"Semangat Lamina !!!!"

• , 7:29 PM
Birthday surprise...

Wednesday

Came early to study for Biostatistics test...

After test, we went to execute our birthday surprise
for Diah...
Off to Jurong Point with LuqLuq to buy
a cake and also a soft toy, maybe cookie monster
from Sesame Street...

Had our lunch first at Banquet...
Finally chose a cake and engrave it...
I wanted to put "Minah Psycho" at first
but Luq gave a better idea,

"Na-na-na Nadiah!"


Settleee...

Went to Toys'r'Us and walked a few rounds and finally
decided on the 30" Cookie Monster...


Came back and did the surprise at FC4...



Ouh man u don't know how stress it is to
do all this... but finally yeah... think we did it

hahaha!



After biomechanics class, went to moberly
cuz there was gonna be another birthday surprise
for Saiful, Shira, Mira and Diah from SSP...

Sounds simple but putting the 4 of them together is
the difficult part i guess...

We(as in errrmmm okkkk too many people to list down...)


took the cake from the cliff and brought it into FC3...


Sang as loud as we can...



Big birthday cards they got too...




so yeah... ate the cake and went home...
Sooo...

Happy 18th birthday to Saiful and Shira,
and happy 19th birthday Diah and Mira!




Rest of the pictures will be on my Flickr
Insya'Allah...


"Ouh I love Birthdays..."


"The nicest pictures are always those accidental shots..."

Thanks Fizza for helping me solve rubiks cube!
"i feel sooo like a geek... but i don't care..."


• me

Sadiq Hamzah's Facebook Profile


Blogs most about his life.
Posts filled w/ pictures...
...but his love life is close to the existence of the dodo

email and MSN : endzone_matrix@hotmail.com

• talk nerdy to me




• needs, wants, wishes, the difference ?

• Gain more Weight
• Luge&Skyride
• Career as a Policeman
• A Bike; RXZ? SPARK135? DRZ?
• A Car; GTI? LANCER? SWIFT?
• Helping others, while I still can


I have more, I just have to think harder :)

• connections

My Facebook

My Multiply
My Flickr

Hafiz and Asrida
Iskzer
Razlie

Naqya
Amalina
Irah
Lynn
Dilly

Arif
Ezadd
Athira
Izzah
Yum
Diah
Iffa
Nad
Sahidah
Saf
Fizza
Ayu
Filzah

Jun
Zee

Arwen
Tina

Liana
LadyMarina

Sue
Gaya
Sham
Aqilah
Sophie
Nadiah


• the past

  • July 2007
  • August 2007
  • September 2007
  • October 2007
  • November 2007
  • December 2007
  • January 2008
  • February 2008
  • March 2008
  • April 2008
  • May 2008
  • June 2008
  • July 2008
  • August 2008
  • September 2008
  • October 2008
  • November 2008
  • December 2008
  • January 2009
  • February 2009
  • March 2009
  • April 2009
  • May 2009
  • June 2009
  • July 2009



  • • visits


    • thank you

    Do not remove this column.
    Desgn'r/Bckgrnd
    xoxoxo


    Sultans Of Swing - Dire Straits